Saturday, October 29, 2011

Tak suka shampu rambut

Haha. The first time I watched this scene, I laughed out really loud. It reminds me so much of myself. Sumpah, macam tengok playback hidop sendiri, yang beza cuma pelakon dia. Aku ingat lagi, zaman muda-muda dulu selalu kena tegoq dengan Raihan dan Azreen. Mereka ini sungguh tak malu untuk menyatakan pendapat mereka. Sangat jitu dan sangat teguh. You can't shake them.

Untuk bagi hangpa paham keadaan sebenaq, let me simple it through this way. I was very active in extra-curricular activities during high school. I lived a very healthy and hectic life style. I was quite an athlete la *self-praising moment

Dulu aku sangat aktip bergiat dalam kadet polis. Jalan lasak, berlari, kawad sampai hitam legam tu tak dak apa. Aku boleh buat semua, pumping and stuffs. Dan aku sangat malas untuk syampu rambut. Bagi aku, syampu rambut pon, rambut akan wangi sat ja dalam 5 minit lepaih keluaq toilet. Dalam 10 minit lepas tu akan busuk balik. Jadi apa guna bazirkan duit beli syampu rambut, usaha, tenaga dan masa untuk mengshampu rambut yang sememangnya dah ditakdirkan akan sentiasa busuk? Dan tak penah ada oqang tegoq pon situasi qambut busuk ni.
#macam mana ada oqang nak tegoq, kawan aku yang lain pun rambut busuk gak

Sampaila si Azreen dan si Raihan yang sungguh berani dan bersuara lantang menegur, tanpa sikit pun perasaan goyah. Sama seperti situasi di bawah:




















And you know what they did?




Exactly.



Credit goes to
Japan drama: Nodame Cantabile ep 3